loading...
تیس فان| نرم افزار, بازی,کتاب, موبایل, عکس
علی علی صوفی بازدید : 309 شنبه 14 شهریور 1394 نظرات (2)

یوزرنیم و پسورد نود 32 شنبه 14 شهریور 1394

یوزرنیم و پسورد نود 32 در تاریخ 14 شهریور94*یوزرنیم و پسورد های نود 32 ورژن 8 نود 32*جدیدترین یوزرنیم و پسوردهای نود 32*آپدیت نود 32 در تاریخ 14 شهریور 94*یوزرنیم و پسورد ورژن 8 نود 32 در تاریخ  ۱۳۹۴/۰۶/14*آپدیت نود 32 تا تاریخ14  شهریور ماه *94آپدیت نود 32*یوزرنیم و پسورد نود 32*آپدیت نود 32 به تاریخ ۱۳۹۴/۰۶/14*یوزر و پسورد جدید نود یکشنبه 15 شهریور 94*یوزرو پسورد نود 32 مورخ  ۱۳۹۴/۰۶/14*یوزرنیم و پسورد جدید نود 32 در تاریخ شنبه 14 شهریور94 *آپدیت آنلاین نود 32*آپدیت روزانه نود 32*یوزر نیم پسورد های شنبه *یوزر نیم پسورد های رایگان آنتی ویروس نود 32*کلید های رایگان نود 32*بروز رسانی رایگان نود 32*آنتی ویروس نود 32*نود 32*آپدیت آنلاین نود 32*آپدیت نود*آپدیت نود 32*افزایش حجم آپدیت نود 32*آپدیت شنبه *آپدیت 14 شهریور1394*

یوزرنیم و پسورد نود 32 شنبه 14 شهریور 1394

ESET NOD32 Username and Password 2015/09/5

ESET NOD32 Update Online 2015/09/5

ESET NOD32 Keys 2015

یوزرنیم نود32

علی علی صوفی بازدید : 211 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود برنامه مذهبی زلال معرفت برای اندروید

سوالات شرعی و اعتقادی خود را از زلال معرفت بپرسید

برننامه
 

در نرم افزار "زلال معرفت" شما می توانید سوالات اعتقادی یا شرعی خودتان رو از طریق اینترنت یا پیام کوتاه ارسال کنید و پاسخ آن ها را دریافت کنید. همچنین شما در بخش گنجینه پاسخ ها، می توانید به آرشیو سوالات مهم که هر روز آپدیت می شوند، دسترسی داشته باشید و بهره ببرید. لازم به ذکر است که سوالات شما توسط "مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی"(قم) و جمعی از کارشناسان حوزوی پاسخ داده می شود. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: ثبت نرم افزار در ستاد ساماندهی، امکان ارسال سوالات با استفاده از روش های مختلف، رابط کاربری زیبا و ... اشاره کرد.

 

علی علی صوفی بازدید : 40696 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

Flash Player Pro 5.9 Final یک نرم افزار کوچک، ساده و کاربردی در زمینه مدیریت فایل های فلش می باشد. شما توسط این نرم افزار کاربردی قادر خواهید بود تصاویر فلش موجود در سیستم های خود را مدیریت نموده و از ابزار پخش آن نیز برای مشاهده هر یک از این فایل های فلش استفاده نمایید. شما با این نرم افزار کاربردی قادر هستید تصاویر فلش را به صورت دسته بندی شده نگهداری نمایید و همچنین می توانید به دانلود فایل های فلش از اینترنت بپردازید و آنها را مشاهده نمایید.

دانلود Flash Player Pro 5.9 Final   نرم افزار اجرا و مدیریت فایل های فلش

 

دانلود Flash Player Pro

 

 

از دیگر قابلیت های نرم افزار Flash Player Pro می توان به امکان مشاهده و پخش فیلم های فلش در نرم افزار ، ساخت محافظ صفحه نمایش از فایل های فلش تنها با یک کلیک ، فابلیت ساخت محافظ صفحه نمایش به صورت فایل های نصب و بسیاری از امکانات دیگر که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم نمود. شما هم اکنون می توانید نرم افزار فلش پلیر را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

علی علی صوفی بازدید : 178 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)

امروزه  بیش از صد ها نوع آنتی ویروس و نرم افزار های مشابه توسط شرکت های مختلفی ساخته شده و هرکدام ادعا های جداگانه ای دارند. همانطور که می دانید اکثر آنتی ویروس ها رایگان نیستند و جهت استفاده از آنها باید مبلغی را به شرکت موردنظر بپردازید تا بتوانید از آنتی ویروس استفاده کنید. و انتخاب یک آنتی ویروس مطمئن بین نسخه های رایگان ممکن است دشوار به نظر برسد چرا که نمی توان به راحتی به هر محصولی اطمینان کرد. امروز قصد داریم آنتی ویروس و دیوار‌آتش قدرتمند و البته کاملا رایگان  ZoneAlarm را برای کاربران گرامی معرفی نمائیم. این آنتی ویروس که چندین نسخه های تجاری نیز دارد به عنوان یکی از بهترین ضدویروس های جهان شناخته می شود و شرکت سازنده نسخه خانگی و رایگان آن را که چندین فاصله ای با نسخه های تجاری آن ندارد منتشر کرده است. در صورتی که به یک آنتی ویروس رایگان و البته مطمئن و بدون دردسر نیاز دارید، بدون شک ZoneAlarm آن چیزیست که شما دنبالش هستید.

 آنتی ویروس و دیوار آتش قدرتمند و رایگان

علی علی صوفی بازدید : 289 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

قرعه کشی

با سلام . بعد از گذشت مدتی از فعالیت سایت تصمیم گرفتیم که یک قرعه کشی برا سایت گذاریم تا از حالت خشکی و یک نواختی در بیایم . خوب این مسابقه به صورت پیامکیه که به صورت خودکار برایتان فرستاده میشه . ازتون یک سری سوال ها میشه و جایزش چی خوبی در یافت میکنه . با ایران سافت در ادامه مطلب همراه شوید .خوب شاید همه منتظر جایزه ها باشید . جایزه های به شرح زیر می باشد . 

علی علی صوفی بازدید : 228 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

Adobe Reader XI نسخه رایگان شرکت adobe جهت نمایش فایل های PDF و قابلیت های درون آنها می باشد. این نرم افزار بسیار قدرتمند جهت نمایش فایل های PDF و پرینت گرفتن آنها می باشد. مهم نیست که درون فایل PDF چه محتوایی وجود داشته باشد ، از متن گرفته تا عکس ، ویدیو و دیگر فایل های مالتی مدیا درون فایل PDF در این نرم افزار به نمایش در خواهند آمد. همچنین این نرم افزار امکان نوشتن بازخورد و یادداشت را در کنار خطوط و کلمات به صورت کاملا واضح بدون قرار گیری در دیگر قسمت های متن فایل PDF فراهم می کند تا دیدگاه های لازم برای متنی خاص را بتوان درون فایل پی دی اف مشخص نمود. این نرم افزار با داشتن قابلیت هایی به نام Protected Mode و Enhanced Security کاربر را مطمئن می کند که فایل PDF در حال مشاهده حاوی انواع ابزارهای مخرب جهت نفوذ به سیستم نیست و بدون مشکل و امنیت خاطر مشاهده فایل را انجام میدهد. این نرم افزار جهت مطالعه و مشاهده فایل های پی دی اف امکانات بصری فراوانی را فراهم آورده است که نمایش به صورت سه بعدی و تغییر اندازه از ساده ترین آنها می باشد. 

تیس فان

علی علی صوفی بازدید : 169 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نرم افزار قدرتمند و بسیار کم حجم مدیریت دانلود BitTorrent که از کلاینتهای معروف بیت تورنت می باشد ابزاری ساده  و در عین حال دارای قابلیتهای فراوان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد  تا فایلهای به اشتراک گذاشته شده ای که از استاندارد تورنت استفاده می کنند را بدون دردسر دریافت نمایید. BitTorrent کلاینتی موثر و کارآمد و با قابلیتهای کارآمد برای بیت تورنت و مناسب پلتفرم ویندوز می باشد که ردپای بسیار کمی از خود برجای می گذارد . BitTorrent  بگونه های طراحی شده است که تا حد ممکن از سی پی یو ، فضا و حافظه به میزان کمترین میزان استفاده را می نماید و همچنین تمامی عملکردهایی را که ازاین دسته کلاینتهای پیشرفته انتظار می رود را ارائه می دهد. با استفاده از BitTorrent می توانید سرعت دانلود خود را افزایش داده و با به اشتراک گذاری فایل و پهنای باند شرکت کنید.

دانلود از تورنت با BitTorrent 7.9.1.31141

علی علی صوفی بازدید : 347 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

افزایش دهنده بازدید

نرم افزار Send Hit که یک برنامه جهت افزایش بازدید وبسایت ها و وبلاگ ها میشباشد بالاخره بعد از گذشت ۷ ماه ورژن ۳ را منتشر کرد این نرم افزار که بعد از نشر شدن ورژن یک طرفداران زیادی را به خود جذب کرد اکنون توانسته سه ورژن را نشر و رایگان در اختیار عموم قرار دهد.

اگر از ورژن ۱٫۰ برنامه استفاده کرده باشید اطلاع دارید که بازدید به صورت یک ای پی فرستاده میشد و این برای وبسایت ها و وبلاگ ها مفید نبود و تصمیم به ارتقاء برنامه در این جهت گرفتیم که ورژن ۲٫۰ با ۱۰۰ ای پی که از قبل به نرم افزار داده شده بود به صورت رندم و متغیر بازدید ارسال میکرد و این برای رتبه الکسا و گوگل بسیار مهم بود و توانست طرفدار بیشتر را جذب کند ولی متاسفانه به دلیل استفاده به شدت زیاد از ورژن ۲٫۰ باعث شد ای پی ها منسوخ شود و برنامه با یک ای پی بازدید بفرستد.

حال در ورژن جدید یعنی ۳٫۰ این مشکل ورژن ۲٫۰ تا حدودی برطرف شد و شما با خیال راحت می توانید از برنامه استفاده کنید.

لازم به ذکر است برای استفاده بهینه از برنامه روزانه بین ۱۰ دقیقه تا یک ساعت بیشتر بازدید ارسال نکنید.

 

علی علی صوفی بازدید : 144 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Sleipnir 5.1 مرورگر اینترنتی متن بازی است که سرعت بسیار بالایی در بارگذاری صفحات وب دارد. این نرم افزار بر  مرورگر سریع صفحات وباساس هسته ی اصلی مرورگر اینترنتی موزیلا فایرفاکس طراحی شده است , مهمترین ویژگی مرورگر های اینترنتی که در این مرورگر نیز وجود دارد قابلیت Tabbed Browsering یا باز کردن چندین صفحه وب در یک پنجره است. این نرم افزار از معدود نرم افزار هایی است که از تمام سیستم عامل ها پشتیبانی می کند. این مرورگر از HTML5 و CSS3 پشتیبانی می کند و قابلیت نصب پلاگین های مختلفی را داراست. مرور صفحات وب توسط این مرورگر از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و کاربران نگران امنیت اطلاعات خود نخواهند بود .

علی علی صوفی بازدید : 301 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود مرور گر کروم  Google Chrome 34.0.1833.5 Dev

بازی مرورگر در حال تغییر گوگل کروم ترکیبی از تکنولوژی پیشرفته با UI ساده، برای ایجاد سریع گوگل کرومتر، تجربه مرور امن تر و آسان تر است. راه اندازی در سال 2008، گوگل کروم به سرعت تحت سلطه بازار مرورگر برای تبدیل شدن به مرورگر بیشتر مورد استفاده در سطح جهان در 4 سال از انتشار عمومی آن است. چرخه توسعه سریع و پیوسته گوگل تضمین مرورگر همچنان به رقابت با دیگر مرورگرهای وب محبوب ترین و پیشرفته در دسترس است. سرعت شاید منطقه گوگل از زمان توسعه آن سرمایه گذاری برای متمایز از دیگر مرورگر های. گوگل کروم راه اندازی بسیار سریع از روی کامپیوتر خود، اجرا می شود برنامه های کاربردی در لطف سرعت به یک موتور قدرتمند جاوا اسکریپت و صفحات بارهای به سرعت با استفاده از بررسی WebKit منبع باز موتور رندر. اضافه کردن به این سریعتر جستجو و گزینه های ناوبری از UI ساده شده و شما یک مرورگر است که خیلی سخت به ضرب و شتم در سرعت. از ویژگی های قابل توجه ترین پاک، UI ساده گوگل کروم و یک عامل اساسی در محبوبیت خود را - UI ساده تا بسیار از راه اندازی بتا در سال 2008 تغییر نکرده است.

علی علی صوفی بازدید : 187 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (1)
AVG Internet Security 2014 14.0 Build 4335a7045 x86/x64 توسط شرکت AVG Technologies که یک
avg-internet-security

شرکت خصوصی در کشور جمهوری چک می‌باشد تولید می‌گردد. در اوایل سپتامبر ۲۰۰۵ بخش زیادی از این شرکت توسط اینتل خریداری گردید.
AVG Internet Security محافظتی جامع و اساسی بر روی کامپیوترتان برضد ویروس ها و برنامه های مخرب اینترنتی انجام دهید! این محصول بی همتا امنیت اینترنتی شکست ناپذیری از طریق محافظت درمقابل ویروس ها، برنامه های جاسوسی، هکرها، اسپم و سایت های نامناسب برای شما فراهم می کند. AVG Internet Security یک راه حل قابل اعتماد برای کاربران خانگی و یا شرکت های کوچک می باشد که استفاده از آن نیز بسیار اسان است و توسط میلیون ها کاربر در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.
 
 

 

علی علی صوفی بازدید : 169 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)
USB Guardian 3.4.0 برنامه ای  است که به شما کمک می کند از سیستم خود در برابر ویروسی شدن از طریق USB محافظت کنید و از ویروسی شدن فلش و  ورود ویروسها و کرم هایی نظیر Conficker به کامپیوتر خود جلوگیری کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد که با خیال راحت به اشتراک گذاری فایل ها، تصاویر، فیلم ها و موزیک از کامپیوتر به USB خود بپردازید و از جهت ویروسی شدن سیستم خود نگرانی ای نداشته باشید.
USB Guardian 3.4.0
کار با این نرم افزار بسیار راحت بوده و نیاز به دانش خاصی ندارد. USB Guardian به طور مداوم در پس زمینه ی کامپیوتر اجرا می شود و امنیتی قدرتمند را از جهت جلوگیری از ویروس های USB برای شما به ارمغان می آورد .
 

دریافت در ادامه مطلب . .  .

علی علی صوفی بازدید : 138 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

مونتاژ ویدویی، میکس صدا و خلق منو برای DVD ها اعمالی هستند که در یک محصول قدرتمند و منحصر به فرد گردهم آمده اند. Vegas Movie Studio HD Platinum نرم افزاری است که تمام نیازهای شما را برای تولید فیلم های با کیفیت بالا، کلیپ ها و دی وی دی های جشن های مختلف و … فراهم می سازد. شما در کنار تدوین راحت ویدئو های خود قادرید تا حاصل کار خود را در هر فرمتی حتی High-definition HDV و Sony AVCHD تولید کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا با ترکیب کلیپ ها، تصحیح رنگ ها و ترکیب صداها به فیلم مورد نظر خود در این استودیو دست یابید و همچنین با مجتمع کردن تکنیک های ویژه برای DVD ها و در اختیار قرار دادن خروجی های چندگانه حتی برای ارسال به صورت آنلاین، پروژه خود را همانطور که متقاضی می خواهد تحویل دهید. نرم افزار Vegas Movie Studio در عین سادگی ویدئوهای شما را ویرایش می کند. و بهتر از همه، این نرم افزار یک ادیتور کاملاً real-time است. در این نرم افزار اصلاً مهم نیست که شما چه تغییراتی روی فیلم ها و عکس های خود ایجاد کرده اید چرا که اصل مدیای شما بدون هیچ تغییر و افزودن افکتی باقی می ماند. Vegas Movie Studio این آزادی را به شما می دهد تا بدون داشتن دلهره نسبت به رخ دادن اشتباهات، تجربه لذت یک مونتاژ ویدئویی را داشته باشید.

 

\"Sony

علی علی صوفی بازدید : 147 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

شرکت Alien Skin به تولید نرم افزارهای روتوش و ویرایش و زیباسازی تصاویر معروف است و نرم افزارهای زیادی در این زمینه تولید میکند. دانلودها اقدام به انتشار مجموعه نرم افزاریی از این شرکت برای سیستم عامل مک نموده است. در این بسته نرم افزارهای Blow Up, Bokeh, Skin Eye Candy ,Exposure و Snap Art وجود دارد که تماماْ مربوط ویرایش عکس و مربوط به روتوش صورت و چهره می باشد. امیدواریم کاربران مک از این نرم افزارها استفاده لازم را ببرند.

 

\"Alien

علی علی صوفی بازدید : 185 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

myTV نرم افزاری توانمند، جالب و بسیار کوچک است که به وسیله ی آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های گوناگون و سرعت بسیار مناسب و به صورت آنلاین از اینترنت دانلود نمایید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی myTV می باشند.

 

 
علی علی صوفی بازدید : 252 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

فکر میکنید حافظه ی خوبی دارید و همه چیز رو سریع حفظ میکنید؟ همه ی ترانه ها رو از بر هستید؟ حرفی نیست! میتونید خودتون رو امتحان کنید. در بازی کامپیوتری شعر یادت بمونه، ترانه هایی گنجونده شده که حتما قبلا شنیدید، اما اگه پخش اونها یک دفعه متوقف بشه، آیا میتونید جمله ی بعدی رو حدس بزنید!؟

در شعر یادت بمونه، خواننده های معروف و محبوب زیادی حضور دارند، مثل: فریدون آسرایی، مهدی احمدوند، علی اصحابی، محمد اصفهانی، مسعود امامی، بنیامین بهادری، مرتضی پاشایی، بابک جهانبخش، محسن چاووشی، احسان حق شناس، مجید خراطها، سیروان خسروی، احسان خواجه امیری، امین رستمی، رضا صادقی، بهنام صفوی، علی عبدالمالکی، حمید عسکری، بهنام علمشاهی، محمد علیزاده، فرزاد فرزین، مازیار فلاحی، علی لهراسبی، رضا یزدانی و محسن یگانه (به ترتیب حروف الفبا) که میتونید ترانه های اونها رو بشنوید و ببینید که واقعا چقدر از ترانه ها رو حفظ هستید!

تیس فان

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

علی علی صوفی بازدید : 236 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (1)
 
 
نرم‌افزاري براي تبديل كليه‌ي فايل‌هاي تصويري به انواع مختلف فايل‌هاي صوتي مانند MP3 و Wave براي مشاهده‌ي توضيحات بيشتر ، دريافت برنامه و فايل كرك روي ادامه كليك كنيد.

 

 Easy Video To Audio Convertor v1.38

علی علی صوفی بازدید : 235 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

 

کمک انواع نرم افزار ویرایش تصویر به راحتی میتوان کارهای مختلف و

بسیار جالبی را بر روی عکس ها انجام داد. یکی از این کارها ساخت عکس های
خنده دار و جالب است. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را
برایتان آماده کرده ایم که با ویرایش قسمت های مختلف عکس باعث با مزه تر
شدن ان می شود. نرم افزار Magix FunPix Maker یک نرم افزار ویرایش تصویر
بوده که تمرکز آن بیشتر بر روی چهره افراد در عکس می باشد. شما میتوانید با
وارد کردن عکس دوستان و اعضای خانواده خود در محیط نرم افزار با استفاده
از ابزارهای آن اقدام به ویرایش عکس مورد نظر نمایید و با ویرایش قسمت های
مختلف صورت باعث خنده دار شدن عکس شوید. یکی از ابزارهای پر کاربرد در این
برنامه بر آمده کردن قسمت های مختلف عکس می باشد که با کمک آن می توانید
قسمت های مختلف صورت اشخاص را مانند لب ها ، بینی ، چشم ها و … در عکس بر
آمده کنید تا بامزه و خنده دار شود.

برخی از ویژگی های این نرم افزار

قابلیت بامزه و خنده دار کردن عکس ها.
داشتن انواع ابزارهای ویرایش چهره در عکس.
امکان وارد کردن عکس های دلخواه در برنامه.
قابلیت آپدیت و بروز رسانی.
محیط گرافیکی ساده.
داشتن حجم مناسب.


درباره ما
تیس فان سایت سرگرمی و تفریحی والپیپر, دانلود آنتی ویروس, والپیپر, دانلود فونت, دانلود فيلم, دانلود یاهو مسنجر, دانلود مستند , اخبار,فال حافظ,فال انبیاء,فال چوب,فال عطسه,دکوراسیون,خبر,مقاله,اس ام اس عاشقانه,فال روز تولد,مدل,فيلم سه بعدي خفن , تریلر 3 بعدی,دانلود مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 267
  • باردید دیروز : 266
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 912
  • بازدید ماه : 699
  • بازدید سال : 25,301
  • بازدید کلی : 269,342