loading...
تیس فان| نرم افزار, بازی,کتاب, موبایل, عکس
علی علی صوفی بازدید : 176 جمعه 23 خرداد 1393 نظرات (0)

بازی Spintires یک بازی جدید در سبک رانندگی ماشین های سنگین توسط کمپانی Oovee team طراحی و روانه بازار شد . در بازی Spin Tires باربری با کامیون های سنگین و غول پیکر به خوبی شبیه سازی شده و باید سعی کنید ماموریتهای مختلفی که به شما محول می شود در کوتاهترین زمان ممکن به پایان برسانید و وارد مرحله های بعد شوید . اب و هوا یکی از ارکان اصلی بازی SpinTires است که روی شیوه رانندگی شما تاثیر خواهد گذاشت و در هوای بارانی باید احتیاط لازم را با توجه به اینکه ماشین سنگین است و احتمال سر خردن و چپ کردن آن وجود دارد به خرج دهید.

Spintires-CODEX

دانلود بازی Spintires برای PC

علی علی صوفی بازدید : 175 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

سری بازی های Street fighter می توان گفت از معروف ترین بازی های شرکت CAPCOM می باشد، آخرین نسخه ای که از این شرکت منتشر شده Street Fighter IV که تقریبا تمامی نقص و مشکلات سری های قبل در آن کاملا رفع شده است. هم چنین در نسخه Arcade Edition کاراکتر و حرکات جدیدی به این بازی اضافه شده است، علاوه بر آن در نسخه جدید قابلیت بازی آنلاین نیز اضافه شده است. به طور خلاصه سبک این بازی با سری بازی های Tekken شباهت بسیاری دارد که می تواند طرفداران زیادی داشته باشد.

 

Super Street Fighter IV Arcade Edition Complete – PROPHET

دانلود بازی Super Street Fighter IV Arcade Edition Complete برای PC

علی علی صوفی بازدید : 152 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی اندروید Endless Skater v1.01 که تجربه یک اسکیت واقعی را برای شما به ارمغان می آورد و می توانید ازگرافیک بالا لذت ببرید, همچنین بازی  بدون دیتا می باشد و شما می توانید به سادگی آن را برروی تبلت یا گوشی اندرویدی خود انتقال دهید و آن را نصب کنید.

بر روی سطوح شیب دار مانند نرده های پله و یا ریل های آهنی و پله ها و حتی بر روی پشت بام! بازی کنید, کافی است یکی از 5 متخصص این کار را انتخاب نمایید و آماده برای شروع بازی شوید. چالش اصلی شما در بازی عبور از موانع و بدست آوردن بالاترین امتیاز است.

در بازی Endless Skater قسمت ها مخفی و ترفندهایی وجود دارد که باید آنها را خود شما کشف کنید و برای بدست آوردن امتیاز بالاتر تلاش کنید. در خیابان ها و یا مدرسه و حتی پشت بام ها مسابقه دهید حرکات نمایشی یا تریک انجام دهید, همچنین می توانید در محیط هایی مانند کارخانجات و ویلاها با مناظر زیبا بازی را دنبال کنید و از روی نرده ها که خطر سقوط شما را تهیدید میکند بازی کنید تا هیجان دو برابر را تجربه کنید.

بازی گرافیکی اسکیت بازان بی نهایت, بدون دیتا تست شده برروی سامسونگ گالاکسی تب 3 و سونی اکسپریا ion پیشنهاد ویژه
این بازی ویژه رامیتوانید از همین سایت دانلود کنید
علی علی صوفی بازدید : 259 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی Airport Simulator 2014 برای PC

 

دانلود بازی Airport Simulator 2014 برای کامپیوتر

دانلود بازی شبیه ساز فرودگاه

 

 یک بازی جدید در سبک شبیه ساز است که در سال ۲۰۱۴ توسط United Independent Entertainment GmbH ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . اگر تا به حال به فرودگاه رفته باشید مطمئنا دیده اید که چقدر کار و سختی برای هماهنگی یک پرواز انجام میگیرد. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه کارهای برای انجام یک پرواز صورت میگیرد؟ دوست دارید بدانید؟ دوست دارید سختی های یک فرودگاه را تجربه کنید؟ شما میتوانید همه این ها را در بازی Airport Simulator 2014 تجربه کنید.

شما در این بازی متوانید کارهای روزانه یک فرودگاه را به خوبی تجربه کنید. شما باید در این بازی سوختگیری هواپیما, هماهنگی کنترل ترافیک هوایی و پرسنل فنی, سازماندهی غذاها و غیره را انجام دهید. بازیAirport Simulator 2014 یک شبیه سازی دقیق و جامع از حوادث در فرودگاه های بین المللی است. پس اگر از علاقمندان به بازی های شبیه ساز هستید هم اکنون می توانید بازی Airport Simulator 2014 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

علی علی صوفی بازدید : 166 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

The LEGO Movie Videogame PC-FLT

اختصاصی تیس فان

گیمرها در نقش فردی به نام Ement بازی را در دست می گیرند که نقش یک منجی در دنیا ظاهر میشود. با Ement به ماجراجویی می پردازید و ساختمان ها و نماها را با سبک و سیاق خود در دنیای LEGO می سازید. بازیکنان در مسیر مراحلی قرار می گیرند که نتیجه ی انجام آنها نجات دنیای LEGO خواهد بود  . عنوان The LEGO Movie Videogame دارای ۹۰ کاراکتر و ۱۵ مرحله است و بازیکنان باید تمام برگه های راهنمای بازی را به دست آورند تا به یک حرفه ای و شغلی در داخل بازی بدل شوند. این بازی که چندی پیش توسط گروه تیس فان  معرفی شد،شما را به دنیای لگو باز می گرداند و در آن می توانید شخصیت های بزرگ این سری را مشاهده نمایید و به نظر می رسد که این بازی یک The Avengers برای دنیای LEGO می باشد که تمامی قهرمانان و شخصیت های ساخته شده را به دور هم جمع می کند!

 

 

علی علی صوفی بازدید : 190 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی Assassin’s Creed Liberation HD برای PC +تیس فان

 

این بازی یک نسخه بازسازی شده از بازی زیبای Assassin’s Creed III: Liberation است. این بازی در سبک Action-adventure است و شما را در جهانی بزرگ قرار می دهد. جهانی که به وسیله موتور قدرتمند AnvilNext زینت بندی شده است. شما در بازی در نقش یک کارکتر زن با نام Aveline de Grandpré هستید. او یک Assassin آفریقایی – فرانسوی می باشد و حوادث او را به یک آدمکش تبدیل می کند. اگر در گذشته این عنوان را بر روی PlayStation Vita بازی کرده باشید از قدرت ها و ضعف های داستانی این بازی با خبر هستید اما گرافیک حال با گرافیک قبلی قابل قیاس نیست و گرافیک بسیار زیبا تر شده است و مشکلات زیادی رفع و بازی بهبود زیادی پیدا کرده است. بهبودی که درخور کنسول ها نسل قبلی می باشد! داستان Liberation که در سال گذشته منتشر شد، به این شرح است که دختری دورگه بنام آویلین (Aveline) به خدمت فرقه Assassinها درمی آید. او از طریق واسطه مرموزی به نام آگاته (Agate) تا انجمن Brotherhood هم پیش می رود و ماجراجویی هایش در خلال این فرقه، یعنی مبارزه با شوالیه های معبد شروع می شود. در بسیاری از نقدهای بازی، بر هدر رفتن شخصیت جدید و دیگر شخصیت اصلی موجود در این نسخه، اتفاق نظر بوجود آمده بود و باید گفت که ماجرای بازی به همین جا ختم می شود و خبری از آن حس و حال رمز آلود گذشته در Liberation نیست. گیم پلی نیز همانند نسخه های اصلی، عناصر گردش آزاد در فضای Open-World بازی را با خود به همراه دارد، اما برخی از مکانیزم های گذشته از این نسخه حذف شده اند. شخصیت اصلی از ابزار لازم برای یک Assassin همچون Hidden Bladeها و سلاح های جانبی دیگری نظیر شمشیر، تبر و تپانچه استفاده می کند، اما در مأموریت های بازی محدودیت هایی اعمال شده که احتمالاً چندان مورد استقبال بازیکنان قرار نگیرد. سیستم مبارزه ای زنجیره ای و آشنای سری، بسیار سینمایی تر از گذشته به نظر می رسد، اما طبق تجارب نسخه Vita، می توان گفت که اکثراً انگیزه ای برای درگیری های مستقیم نداشته و سعی بر این بوده تا به صورت روش های مخفی-کارانه یا حتی گذشتن از سد دشمنان، بازی دنبال شود.

Assassin's Creed Liberation HD PC-SKIDROW

دانلود بازی Assassin’s Creed Liberation HD برای PC

علی علی صوفی بازدید : 158 شنبه 21 دی 1392 نظرات (1)

دانلود بازی Garfield Kart برای PC

 

 

بازی گارد فیلد

به گارفیلد و دوستانش بپیوندید و جالبترین و هیجان انگیزترین مسابقات اتومبیل رانی را با آنها تجربه کنید . دوست دارید با چه شخصیتی در بازی شرکت کنید ؟ گارفیلد , جان , اودی و یا هر شخصیت مورد علاقه خود را می توانید به دلخواه انتخاب کرده و پا به میدان رقابت بگذارید . بازی کامپیوتر Garfield Kart رالی گارفیلد یکی از سری بازی های سبک مسابقه ای است که به تازگی منتشر شده است . شرکت در یک مسابقه دیوانه وار که این امکان را به شما می دهد تا به صورت تکنفره با کامپیوتر و یا چند نفره به مبارزه بپردازید . در طول مسابقه شما می توانید مهارت رانندگی خود را به رخ دیگران کشیده و جوایزی را در انتهای خط پایان به دست آورید . گرافیک بازی بسیار جالب و خیره کننده است زیرا به صورت ۳ بعدی طراحی شده و از جهان گارفیلد از جمله محله گارفیلد ….

علی علی صوفی بازدید : 183 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

Test Drive Unlimited 2 بازی اکشن اتومبیلرانی و ساخته استودیوی Eden Games می باشد که دومین نسخه از سری زیبا و پرطرفدار این عنوان می باشد و در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۱ میلادی توسط کمپانی Atari برای طیف وسیع علاقمندان بازی های ریسینگ منتشر گردید. این بازی با ارائه یک عنوان ریسینگ سنتی و در فضایی Open World به بازی کننده اجازه می دهد به طور آزادانه در محیط بازی به حرکت در آید.
در این نسخه، بازی در جزیره‌ی Ibiza واقع در کشور اسپانیا انجام می‌شود. سازندگان به دلیل تنوع محیطی که در Ibiza وجود دارد این جزیره را انتخاب کرده‌اند. در این جزیره جنگل‌های متراکم، مناطق باز و وسیع، کوهستان‌های بلند، شهرهایی مدرن، همگی در کنار هم قرار گرفته‌اند. همچنین جزیره‌ی Ohau که نسخه‌ی اول این بازی در آن انجام می‌گرفت، در این نسخه نیز قرار گرفته است. در TDU2 شما شاهد حالت Co-op نیز خواهید بود؛ در این حالت یکی رانندگی میکند و دیگری نقشه خوانی می‌کند، همچنین حالت بازی آنلاین و چند نفره بازی بسیار گسترده طراحی شده بگونه ای که بازی کنندگان در حین حالت های آنلاین و چند نفره می توانند با رقبای خود به مسابقه بپردازند و با ملحق شدن به جمع رقابت دهندگان جزئی از شرکت کنندگان در مسابقات مختلف باشند.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|به همراه دانلود نسخه فشرده شده ۳ گیگابایتی|

 

test cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Test Drive Unlimited 2

 اطلاعاتی در مورد بازی Test Drive Unlimited 2 :

شرکت سازنده بازی : استودیوی Eden Games
شرکت منتشرکننده بازی : کمپانی Atari
تاریخ رسمی انتشار بازی : ۸ فوریه ۲۰۱۱
ژانر بازی : مسابقات اتومبیلرانی
میزان دشواری بازی : متوسط
 مدت زمان متوسط برای آشنایی با محیط بازی : حدود نیم ساعت
درجه بندی ESRB برای محدوده بندی سنی بازی : T -  مناسب برای تمام افراد و گروه های سنی ۱۳ سال و بالاتر

درباره ما
تیس فان سایت سرگرمی و تفریحی والپیپر, دانلود آنتی ویروس, والپیپر, دانلود فونت, دانلود فيلم, دانلود یاهو مسنجر, دانلود مستند , اخبار,فال حافظ,فال انبیاء,فال چوب,فال عطسه,دکوراسیون,خبر,مقاله,اس ام اس عاشقانه,فال روز تولد,مدل,فيلم سه بعدي خفن , تریلر 3 بعدی,دانلود مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 200
  • باردید دیروز : 266
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 845
  • بازدید ماه : 632
  • بازدید سال : 25,234
  • بازدید کلی : 269,275